چند توصیه...
چند عبارت برای آشنایی اذهان درمانگران جوان که در بیان والدین کیس ها زیاد بکار می رود:
1
- دکتر من هرچی دارم برای این بچه است اگر زود تر اینجا را پیدا کرده بودم زودتر می آمدم ، اصلا اسباب کشی می کردم به این شهر ؟جواب :
در غالب اوقات هیجان زده نشوید وی می خواهد آنچه را در چنته دارید بیان کنید ، بچه اش هم اصلا مهم نیست فقط می خواهد ببیند به رمال باید مراجعه کند یا مرده شور این بیمار برای شما بیمار نمی شود.
2-دکتر من بچه ام از شش ماهگی پهلوی آقای / خانم ............................................پس از نام بردن ششصد تا اسم میگه که، از هیچکدام نتیجه نگرفته
جواب : برای شما خبر بد دارم شما ششصد و یکمی شدی و این مریض رو دیگه نمی بینی بیخود زیر آب سایر همکارانت رو نزن خود شیرینی نکن .
3- دکتر می خوایم یه یک ماهی بریم مسافرت
جواب : می خوام برم جاهای دیگه رو هم ببینم شاید نتیجه ای حاصل شد
4- دکتر شما خیلی واردید
دارم خرت می کنم بهتر با بچه ام کار کنی
نکته آخر این که :
هر مریضی زمان مصرف و انقضا داره اگر رفت مشکل از کار شما نیست مشکل سر در گمی مریض و یا باورهای غلط راجع به زرد چوبه ، پیه گوسفند ، پاچه گوسفند ، تخم کفتر و.... می باشد .
و اندر مزایای تخم کفتر منبع در آمدی برای خرید گندم کفتر بازهاست زیرا بنده خداها صبح تا شب لب بوم هستند وقت نمی کنند سر کار بروند
موفق باشید...
این وبلاگ برای آشنایی بیشتر با رشته ی گفتاردرمانی و تبادل اطلاعات طراحی شده.امیدواریم بتوانم از این طریق باعث معرفی و پیشرفت رشته وبهبود روابط خود شویم.