برگزاري مراسم جشني به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) در دانشكده توانبخشي
به گزارش روابط عمومي دانشكده توانبخشي: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س)، روز ازدواج و خانواده، معاونت امور دانشجويي و فرهنگي با پخش شيريني و شربت اين روز فرخنده را جشن گرفت.
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۹ ساعت 0:21 توسط محمد
|
این وبلاگ برای آشنایی بیشتر با رشته ی گفتاردرمانی و تبادل اطلاعات طراحی شده.امیدواریم بتوانم از این طریق باعث معرفی و پیشرفت رشته وبهبود روابط خود شویم.